Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

No, spolubydlení, či spolunocleh, to je odvaha! Pro obě strany...:-)

0 0
možnosti
RE

Poctivě odkládám nádobí do dřezu, napouštím horkou vodou a zařazuji ho tak do tzv ,,odmačovacího procesu":-)

0 0
možnosti
MH

No, jen jestli to tomu odmačovacímu procesu netrvá dlouho. Když tvrdíte že ne, tak abych si to k vám nepřišel zkontrolovat! :-)

0 0
možnosti
LN

...chrápu..prý dost...nikdy jsme se neslyšel....ale chatka v kempu rezonovala...tak mne vyhnali ven....myslivci si stěžoval.... že další lovecká sezona byl dost slabá....

0 0
možnosti
MH

Chápu, chápu, jste bezproblémový člověk. A mohli by jimi být i ostatní. To kdyby věděli o existenci super výkonných špuntů d uší.

0 0
možnosti

Jojo, asi každý z nás máme někoho v sousedství nebo v práci, kdo nebere ohledy na druhé lidi. Třískají dveřmi, mluví na druhé tak, že křičí, pouštějí televizi nebo hudbu na plné pecky... Když upozorníte inteligentního člověka, že Vám to vadí, tak to bere, když upozorníte hloupého, tak on přece "platí" a on si může dělat co chce... Ale je velmi žádoucí se občas zamyslet sám nad sebou, jestli taky nedělám pravidelně něco, čím obtěžuji druhé lidi. Za článek karma.

1 0
možnosti
Foto

Martine, znám plno takových mužíků, také mám chyby, z popsaných žádnou. Jak to mají ženy? Má současná vedoucí domácnosti provozuje to s tím čistěním zubů, je to erotické!!R^

0 0
možnosti
MH

Proti gustu žádný dyšputát, nebo jak se to píše. To já bych zase kartáček s plnou pusou pěny vyměnil za tenkou cigaretku, úsměv a dlouhý kouř.

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy