Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kdy konečně skončí pravda o elektrickém zubním kartáčku?

Ještě dvacet dní po zveřejnění blogu Hany Rebeky Šiander na nás vyskakuje odkaz na vyčerpávající pravdu o dvou druzích elektrických zubních kartáčků - s kruhovou nebo podlouhlou hlavicí. Na moje nervy i vkus zbytečně dlouhé

upozorňování. Jenomže jenom zdánlivě. Přišel jsem na to, proč tomu tak je, proč tomu nějakou dobu zřemě ještě bude. My blogeři i čtenáři v tom totiž stále chybujeme! Pořád si nedokážeme zapamatovat, že ten hodný kartáček je podélný a ten špatný kruhový! I když hodný, no...

Já bych nešel do žádného z nich. Já mám svůj obyčejný, měkký, "štětinatý," který se snažím á tři, čtyři měsíce obměňovat, a hlavně s ním dodržuju hlavní pravidlo: Pohyb od červeného (dásně) k bílému (zuby). Chápete? Abyste neměli odhalené krčky! A zuby na horních ploškách tak nějak šmodrchat krouživě, přitom nezapomínat ani na zoubky vzadu. Hlavně nic neodfláknout, i když doporučované tři minuty mi připadají zbytečně dlouho. A co kvalita zubních past? Pro pocit něčeho v ústech vhodné, ale nedůležité. Daleko víc vám prospěje mezizubní nit. Ale mé poučování není účelem této připomínky, to už zvládla paní Rebeka naprosto dokonale.

Jen to jsem chtěl, aby už "dosť bolo" elektrického blogu o neposlušném kartáčku, dosti pohledu na výraznou tvář Hany i Rebeky, z které mám zcela oprávněné obavy, ty nejhorší představy. V Hradci Králové se totiž vyskytuji docela často, takže se nedivte mé předtuše, že se tam na mě, jednoho krásného dne, s kartáčkem v ruce, fanaticky vrhne. No nedivte se mi, je to vážné až tak, že se mi o tom už i zdávávává a do Hradce odmítám jezdit.

A co vy? Také máte pocit, že čeho je moc, toho je příliš a protežovaného buzerkartáče obzvlášť? Jak vystrnadit upoutávku? To nevím, ale aspoň jsem o tom napsal. Můžeme tak jen doufat, že se poštěstí co nejdřív, že na místě fotky paní blogerky, která si kvůli osvětě zakoupila drahý zubní kartáček, uvidíme odkaz už brzy na text jiný.

Jenomže přání a skutečnost bývá obvykle jiná, a v mém případě to platí zvláště. Značně se tak obávám toho, aby Rebeččin monolisovský úsměv nebyl vystřídán jejím zářivě bílým na důkaz toho, že elektrizující pravdu o škodlivém kartáčku pochopil už i ten nejposlednější blogerský jouda. A pak samozřejmě počítejme s tím, že ženská tvář se na nás bude zubit hódně dlouho.

Autor: Martin Hatala | úterý 1.9.2015 9:26 | karma článku: 19,98 | přečteno: 2177x
  • Další články autora

Martin Hatala

Odkaz lesního muže

Pomáháme a to je dobře. Ale nevím jak u vás, ale pro mě je pomoc všelijakým těm Bazalkám a Paraplatům taková neosobní, vzdálená, a fotky nemocných dětí mě spíš deprimují než motivují. Ale když se mi jednoho dne naskytla výpomoc

23.2.2024 v 11:52 | Karma: 16,54 | Přečteno: 362x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Je potřeba nakrmit koně

Traduje se, že kritickým dnem školních lyžařských týdenních kurzů je středa, a Karel se nad analogií svého údělu pousmál. On bude slaměným vdovcem necelé týdny dva, takže bát by se měl v pátek nebo až v sobotu?

3.2.2024 v 14:05 | Karma: 12,54 | Přečteno: 326x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Až přijde Klárka

Když se sestřička svého doktora už asi po sto padesáté, poslední dva roky už rezignovaným, znuděným tonem zeptala, kdy už konečně půjde do důchodu, on naopak mile až posměvačně odpověděl opět stejně, že až přijde Klárka.

27.1.2024 v 14:09 | Karma: 20,55 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Mohl jsem být praktickým lékařem v Bruntálu

To kdybych si vzal moji první dívku Lenku, gymnazistku z Bruntálu, a zůstal bych i kvůli další kráse - Jeseníkům. Proto se mě nesmírně dotkla narážka hlavního hrdiny v novém seriálu ČT Smysl pro tumor: „Kdybych nedostal to

8.1.2024 v 15:51 | Karma: 28,62 | Přečteno: 1302x | Diskuse| Společnost

Martin Hatala

Myšičko myš, pojď ke mně blíž!

„Jste první,“ hlásil nám hostitel hned po pozdravu na uvítanou. A mně jako soutěživému snaživci začalo vrtat hlavou, co tím, že jsme první, myslel. V čem jsme první? Ať už to bylo v čemkoli, tak si zasloužíme cenu nebo aspoň

6.11.2023 v 13:51 | Karma: 17,75 | Přečteno: 541x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy