Kdy konečně skončí pravda o elektrickém zubním kartáčku?

1. 09. 2015 9:26:49
Ještě dvacet dní po zveřejnění blogu Hany Rebeky Šiander na nás vyskakuje odkaz na vyčerpávající pravdu o dvou druzích elektrických zubních kartáčků - s kruhovou nebo podlouhlou hlavicí. Na moje nervy i vkus zbytečně dlouhé

upozorňování. Jenomže jenom zdánlivě. Přišel jsem na to, proč tomu tak je, proč tomu nějakou dobu zřemě ještě bude. My blogeři i čtenáři v tom totiž stále chybujeme! Pořád si nedokážeme zapamatovat, že ten hodný kartáček je podélný a ten špatný kruhový! I když hodný, no...

Já bych nešel do žádného z nich. Já mám svůj obyčejný, měkký, "štětinatý," který se snažím á tři, čtyři měsíce obměňovat, a hlavně s ním dodržuju hlavní pravidlo: Pohyb od červeného (dásně) k bílému (zuby). Chápete? Abyste neměli odhalené krčky! A zuby na horních ploškách tak nějak šmodrchat krouživě, přitom nezapomínat ani na zoubky vzadu. Hlavně nic neodfláknout, i když doporučované tři minuty mi připadají zbytečně dlouho. A co kvalita zubních past? Pro pocit něčeho v ústech vhodné, ale nedůležité. Daleko víc vám prospěje mezizubní nit. Ale mé poučování není účelem této připomínky, to už zvládla paní Rebeka naprosto dokonale.

Jen to jsem chtěl, aby už "dosť bolo" elektrického blogu o neposlušném kartáčku, dosti pohledu na výraznou tvář Hany i Rebeky, z které mám zcela oprávněné obavy, ty nejhorší představy. V Hradci Králové se totiž vyskytuji docela často, takže se nedivte mé předtuše, že se tam na mě, jednoho krásného dne, s kartáčkem v ruce, fanaticky vrhne. No nedivte se mi, je to vážné až tak, že se mi o tom už i zdávávává a do Hradce odmítám jezdit.

A co vy? Také máte pocit, že čeho je moc, toho je příliš a protežovaného buzerkartáče obzvlášť? Jak vystrnadit upoutávku? To nevím, ale aspoň jsem o tom napsal. Můžeme tak jen doufat, že se poštěstí co nejdřív, že na místě fotky paní blogerky, která si kvůli osvětě zakoupila drahý zubní kartáček, uvidíme odkaz už brzy na text jiný.

Jenomže přání a skutečnost bývá obvykle jiná, a v mém případě to platí zvláště. Značně se tak obávám toho, aby Rebeččin monolisovský úsměv nebyl vystřídán jejím zářivě bílým na důkaz toho, že elektrizující pravdu o škodlivém kartáčku pochopil už i ten nejposlednější blogerský jouda. A pak samozřejmě počítejme s tím, že ženská tvář se na nás bude zubit hódně dlouho.

Autor: Martin Hatala | úterý 1.9.2015 9:26 | karma článku: 19.98 | přečteno: 2177x

Další články blogera

Martin Hatala

Odkaz lesního muže

Pomáháme a to je dobře. Ale nevím jak u vás, ale pro mě je pomoc všelijakým těm Bazalkám a Paraplatům taková neosobní, vzdálená, a fotky nemocných dětí mě spíš deprimují než motivují. Ale když se mi jednoho dne naskytla výpomoc

23.2.2024 v 11:52 | Karma článku: 16.02 | Přečteno: 340 | Diskuse

Martin Hatala

Je potřeba nakrmit koně

Traduje se, že kritickým dnem školních lyžařských týdenních kurzů je středa, a Karel se nad analogií svého údělu pousmál. On bude slaměným vdovcem necelé týdny dva, takže bát by se měl v pátek nebo až v sobotu?

3.2.2024 v 14:05 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 313 | Diskuse

Martin Hatala

Až přijde Klárka

Když se sestřička svého doktora už asi po sto padesáté, poslední dva roky už rezignovaným, znuděným tonem zeptala, kdy už konečně půjde do důchodu, on naopak mile až posměvačně odpověděl opět stejně, že až přijde Klárka.

27.1.2024 v 14:09 | Karma článku: 20.55 | Přečteno: 1089 | Diskuse

Martin Hatala

Mohl jsem být praktickým lékařem v Bruntálu

To kdybych si vzal moji první dívku Lenku, gymnazistku z Bruntálu, a zůstal bych i kvůli další kráse - Jeseníkům. Proto se mě nesmírně dotkla narážka hlavního hrdiny v novém seriálu ČT Smysl pro tumor: „Kdybych nedostal to

8.1.2024 v 15:51 | Karma článku: 28.51 | Přečteno: 1294 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 19 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 12.17 | Přečteno: 224 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 16.33 | Přečteno: 381 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.02 | Přečteno: 104 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.88 | Přečteno: 571 | Diskuse
VIP
Počet článků 625 Celková karma 16.16 Průměrná čtenost 1553

Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Recenzent - Knihy.iDNES.cz Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...