Půlmaratón, který s radostí přetrpíte

1. 04. 2014 8:36:27
Že ani deset, pět kilometrů, nebo dokonce žádné běhání vám nic neříká a k popoběhnutí se nepřinutíte za nic na světě? Tak to si jenom myslíte. Za chvíli je tu totiž dubnový půlmaratón v Pardubicích, kde dostanete navíc odměnou to, co nikde jinde na světě.

Něco opravdu překvapivého, prospěšného, nestandardního, premiérového! Zatím je to tajné, ale mým čtenářům to prozradím. Rozhodně nemám na mysli standardní hlouposti jako tričko a neprodejné víno před startem a po doběhu další serepetičky, jako například láhev minerálky, energetické tyčinky, ovoce, guláš, pivo a vydřenou medaili.

To novum je úplně z jiného soudku, než byste čekali. Vím to, protože reprezentuji jistou farmaceutickou firmu a o konkurenci se předem ledacos proflákne. Vcelku obstojně se totiž znám a každé sudé úterý se velmi přítulně tulím s jednou takovou fešnou konkurentkou. S upovídanou Marií a řeknu vám, stojí to s ní za to. Neprozrazuje totiž stále, umí i jiné věci, při kterých sice riskujeme oba, ale za to jí aspoň vyhazov z práce nehrozí. Napadá vás, že by vám jednou za čtrnáct dní nestačilo? Netvrďte to, co jste nezažili, protože takovou jako Marii, jste ještě nepoznali! A jen tak mimochodem, copak za den máme právě dnes?

Ale k věci: Co tak ohromujícího na vás čeká v cíli? Co se až do poslední chvíle tutlá? Tedy, na rozdíl od všech nezbytných zbytečností bude běžcům nabídnut i lék – všelék. Své kvalitní služby totiž poskytuje nejenom nemocným, ale i zdravým lidem, tím spíš vytrvalcům, tím nejspíše unaveným sportovcům. Tedy naprosto přesně určený pro někoho takového, jehož rozhovor jsem vloni po doběhu u občerstvovacího stolu zaslechl. Zatímco já si přisedl s gulášem, on se opíjel už nevím kolikátým pivem i přesto, že ho už zítra čekal nějaký krosový běh.

Dozvěděl jsem se, že spíš než zítřejší výsledek po pouhém 24hodinovém odpočinku neznámého tížilo to, aby měla jeho přítelkyně večer rozum a nevyžadovala od něj běžný postelový výkon. Ano, tušíte správně, dosud nejmenovaná firma se rozhodla pro svůj produkt rozšířit cílovou skupinu o výkonné jedince na poli sportovním tak, že se postará i o zdokonalení jejich výkonů na poli milostném.

Ano, všichni ji znáte, je to ona! Nebudu ale prozrazovat, jestli se jedná o erektilní povzbuzovač takový, makový nebo úplně jiný, prostě mi věřte, bude tam! Už jenom to, že se předem o této skutečnosti dozvídáte, ze mě dělá nezdvořáka a práskače v jednom. Ani částečně, natož plně se neobhájím ani ryze čistým úmyslem takto nalákat k běhu co nejvíc účastníků. Tím spíš, že já se ho letos ze zdravotních důvodů nezúčastním. Už jako bych viděl to nadšení předních tuzemských běžců, Marokánce a Keňany nevyjímaje, protože jim odpadl kvalitní soupeř. Často však mívám sen, že se přemůžu, vzpružím se a otok-neotok, přetržený kolenní vaz-nevaz, že vyběhnu a kupředu mě požene byť jen pouhá myšlenka na letošní mimořádnou tabletkovou odměnu v cíli.

Věřte mi, toho bohdá nebude, aby Hatalu, když už zase nepokoří první devítistovku, aby ho v honbě za zázrakem první milostné pomoci něco odradilo. Jo a nebojte, ženy dostanou stejný dáreček taky. Jen by se ho patřilo věnovat svému partnerovi nebo někomu, kdo si ho svým hrdinským výkonem zaslouží víc. Jeden nesmělý tip jsem už skromně nastínil :-)

Autor: Martin Hatala | úterý 1.4.2014 8:36 | karma článku: 7.32 | přečteno: 258x

Další články blogera

Martin Hatala

Odkaz lesního muže

Pomáháme a to je dobře. Ale nevím jak u vás, ale pro mě je pomoc všelijakým těm Bazalkám a Paraplatům taková neosobní, vzdálená, a fotky nemocných dětí mě spíš deprimují než motivují. Ale když se mi jednoho dne naskytla výpomoc

23.2.2024 v 11:52 | Karma článku: 16.02 | Přečteno: 340 | Diskuse

Martin Hatala

Je potřeba nakrmit koně

Traduje se, že kritickým dnem školních lyžařských týdenních kurzů je středa, a Karel se nad analogií svého údělu pousmál. On bude slaměným vdovcem necelé týdny dva, takže bát by se měl v pátek nebo až v sobotu?

3.2.2024 v 14:05 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 313 | Diskuse

Martin Hatala

Až přijde Klárka

Když se sestřička svého doktora už asi po sto padesáté, poslední dva roky už rezignovaným, znuděným tonem zeptala, kdy už konečně půjde do důchodu, on naopak mile až posměvačně odpověděl opět stejně, že až přijde Klárka.

27.1.2024 v 14:09 | Karma článku: 20.55 | Přečteno: 1089 | Diskuse

Martin Hatala

Mohl jsem být praktickým lékařem v Bruntálu

To kdybych si vzal moji první dívku Lenku, gymnazistku z Bruntálu, a zůstal bych i kvůli další kráse - Jeseníkům. Proto se mě nesmírně dotkla narážka hlavního hrdiny v novém seriálu ČT Smysl pro tumor: „Kdybych nedostal to

8.1.2024 v 15:51 | Karma článku: 28.51 | Přečteno: 1294 | Diskuse

Další články z rubriky Pardubice

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

VIP
Počet článků 625 Celková karma 16.16 Průměrná čtenost 1553

Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Recenzent - Knihy.iDNES.cz Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...