Osobní

Martin Hatala

Půlmaraton: Před startem I ...

... aneb Reportáž psaná z běžeckého pásu. V půli prosince loňského roku surfuju po internetu, abych zjistil, kolik tady stojí jaké víno. Náhoda tomu chtěla, že jsem kliknul i na Vinařský půlmaratón v Pardubicích, který se koná 20. dubna. Okamžitě mě přestala zajímat vína, ale časy, časy a jenom půlmaratónské časy.

15.4.2013 v 20:41 | Karma článku: 9.15 | Přečteno: 403 | Diskuse
VIP
Počet článků 625 Celková karma 16.16 Průměrná čtenost 1553

Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Recenzent - Knihy.iDNES.cz Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více