Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co se o Gabriele Koukalové neměl nikdo dozvědět

Koukalovi utekla z postele Koukalka. V noci z neděle na pondělí se vykradla z pokoje, aby navštívila svoji úhlavní soupeřku Lauru Dahlmeierovou. Předem si zjistila kde spí, předem si zjistila, že bude tma a bude potřebovat baterku

- vyrazila. Padesátimetrový chodníkový úsek v rakouském Hochfilzenu zvládla bez újmy na zdraví, protože se odhodlala jít beze zbraně a pěšky. Vstoupila do předem správně vytipované budovy a na číslo pokoje si posvítila správným koncem svítidla. Vstoupila, nerozsvítila. V posteli leželo jenom jedno unavené tělo.

„Jé, Lauro, ty s nikým neoslavuješ?“ vyšlo z Gábiny bezprostředně, ale pak se nad svou prostořekostí zarazila. Intimními detaily se nesmí zdržovat, musí jít hned k věci.

„Wer ist das? Któ mě to budí?“ ozvala se ospalá vítězka stíhacího závodu mistrovství světa.

„To jsem přece já, tvoje Gabi!“

„Mein Gott! Už i v noci? Mě strašíš?“  

„Nestraším, jenom bych od tebe něco chtěla.“

„Was? Ty óde mě? Pódivej se na mě!“

„Jo, máš pravdu, spíš něco z tvého šuplíku. Potřebuji tvoji zlatou. Nebuď labuť a dajli mi prosím tě medajli,“ jde na to hezky po česky, tedy něžně na férovku.

„Cóže? Gold médaili? Tó nikdy!“

„Tak mi ji aspoň půjč!“ zkouší ji nachytat na slib.  

„Nein, ržekla jsem, je móje!“ 

„Lauro, copak nevíš, že ke zlaté patří zlatá? Jsem tvoje nejenom velká soupeřka, ale i velká kamarádka, tím zpečetíme naše přátelství. A ty mi ji chceš prodat…“

„Áni vůbec ne! Ja výhrala, keine Kauf nebude!“

„Dobře, peníze nepotřebuješ, chápu to. Ale co když ti vyberu náušnice a namaluji ti obličej. Navíc přidám šminky, naučím tě líčit, abys byla krásná skoro jako já,“ zkouší to po ženské linii. Laura pookřála.

„Cóže? Tó bys pro mě údělala? Dóbře záplatim ti,“ rozsvítila se jí kukadla.

„Ach ne, zase všechno kazíš! Chci tvoji zlatou, chybí mi ke světové zlaté do sbírky. Nechci tě ranit, ale nedajli mi medajli, už se na tebe nikdy neusměju. A to bys opravdu chtěla?“

„Né, už jsem zřekla, je móje a nédam!“

„Dobře, tak jinak. Vyměním ji za moji včerejší bronzovou, těch máš málo. Jsi mladá, zlatých si ještě vyběháš...“

„To né, tákhle to néfunguje, músiš mě přédběhnout!“

„Lauro, to není vždycky tak jednoduché. Ale abys neřekla, co když ti příští závody usnadním a pokazím střelbu. Třikrát minu, dohodnuti?“

„Tó ty néumiš. A tří chyby málo, áspoň čtyři! Radá běháš, potrénuješ.“

„Dobře, klidně i čtyři, budu mít špatný den.“

„Tó níkdo ti néuvěři, ják to vysvětlíš?“

„Úplně banálně. Stříhám si nehet, zalomím si nehet, záděrka bude, to by mohlo stačit. Zmíním se o tom u snídaně a Bleky se už postará o to, aby to do oběda věděl celý svět.“

„Tó névim, ty zžádržela sis třísku a výhrala. Tó nefunuje.“

„Dobře, tak pod nehtem se mi lůžko zanítí, prst mi oteče, to je ti málo?“

„Ich weiss nicht, ale néchceš sníst něco a mít jako méloun ótekly Gesicht?“

„Blázníš? Jak bych vypadala? To bych nemohla závodit.“

„No práfě, to býlo by lépši než čtyři rány vedle.“

„Hele, Lauro, sereš mě. Myslela jsem, že jsme větší kamarádky, a ty to ne a ne pochopit. Poslední možnost: Chceš chlapa?“

„Koukala?“

„Blázníš? Ten je zvyklý na mě, ale jestli chceš, seženu ti jiného badmintonistu.“

„Und warum Koukal nicht? Já mám táky medaili!“

„Nó, víš, ono to o tomhle ani tak moc není. Vyhraju, prohraju, představ si, mu je to úplně jedno! Ale víš ty co, ať je po tvém a budeš mě mít za blbce, uděláme rovnocenný kšeft. Moje zlatá z hromadného startu v Novém Městě za tvoji zlatou z mistrovství světa. Fifty-fifty. To by šlo, ne?“

„No, já néfim, tó ti neprojde. Déset miliónů fanóšků, mýsli na ně! Ty táková od srdíčka, od fláječky, ód hýmničky, co flástenéctví tvoje? Tó by naród ti neódpustil.“

„Dej se do klidu, zrzko. Sponzorství, úsměvy, problémy se šampaňským, všechno to jsou jenom pózy, rozumíš? Tys to ještě neprokoukla? Bože, ty s tím naděláš. Jednak budu držet hubu, a i kdyby to přece jenom prasklo, stejně by tomu nikdo neuvěřil.“

„Ták dóbře, máš recht, my dóhodnuti. Ále už níkam néchoď, áby sis to nerozmyslela.“

„Lauro, ty lvice jedna! Vypadáš jako ďábel, na trati lítáš jako kůň, to jsem zvědavá, jak řádíš v posteli!“

„Áno, my pótfrdime unsere Freundschaft. My dvě jáko kudlanky. Ty búdeš Koukal.“  

P.S:

Zesměšňování vzhledu Laury ani chování Gabriely neberte vážně. Tím spíš, že kukuč Laury se mi líbí, a proto jí fandím stejně jako naší jedinečné Gábině. Jinak je všechno pravda.

Autor: Martin Hatala | pondělí 13.2.2017 13:34 | karma článku: 16,71 | přečteno: 2322x
  • Další články autora

Martin Hatala

Odkaz lesního muže

Pomáháme a to je dobře. Ale nevím jak u vás, ale pro mě je pomoc všelijakým těm Bazalkám a Paraplatům taková neosobní, vzdálená, a fotky nemocných dětí mě spíš deprimují než motivují. Ale když se mi jednoho dne naskytla výpomoc

23.2.2024 v 11:52 | Karma: 16,54 | Přečteno: 362x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Je potřeba nakrmit koně

Traduje se, že kritickým dnem školních lyžařských týdenních kurzů je středa, a Karel se nad analogií svého údělu pousmál. On bude slaměným vdovcem necelé týdny dva, takže bát by se měl v pátek nebo až v sobotu?

3.2.2024 v 14:05 | Karma: 12,54 | Přečteno: 326x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Až přijde Klárka

Když se sestřička svého doktora už asi po sto padesáté, poslední dva roky už rezignovaným, znuděným tonem zeptala, kdy už konečně půjde do důchodu, on naopak mile až posměvačně odpověděl opět stejně, že až přijde Klárka.

27.1.2024 v 14:09 | Karma: 20,55 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Mohl jsem být praktickým lékařem v Bruntálu

To kdybych si vzal moji první dívku Lenku, gymnazistku z Bruntálu, a zůstal bych i kvůli další kráse - Jeseníkům. Proto se mě nesmírně dotkla narážka hlavního hrdiny v novém seriálu ČT Smysl pro tumor: „Kdybych nedostal to

8.1.2024 v 15:51 | Karma: 28,62 | Přečteno: 1302x | Diskuse| Společnost

Martin Hatala

Myšičko myš, pojď ke mně blíž!

„Jste první,“ hlásil nám hostitel hned po pozdravu na uvítanou. A mně jako soutěživému snaživci začalo vrtat hlavou, co tím, že jsme první, myslel. V čem jsme první? Ať už to bylo v čemkoli, tak si zasloužíme cenu nebo aspoň

6.11.2023 v 13:51 | Karma: 17,75 | Přečteno: 541x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy